Ebis Elektronik Bilgi İşlem Sistemi

E-Bis Şirket içi yönetim sisteminizi gerçekleştiren bir yazılımdır. Şirket içerisinde otomasyon oluşturur ve ayrıca yeni otomasyonlar oluşturmanıza olanak sağlar. Akıllı Modül ekleme özelliğiyle bir çok yönetim sistemi yazılımlarından ayrışır.

E-Bisle Neler yapabilirsiniz ?

  • Çalışanlarınızı özlük bilgileriyle sisteme kaydedebilir , özlük dokümanlarını çalışanların dosyalarına ekleyebilir, çalışanları departmanlara , birimlere , yada şirketlere bağlayabilir, modüller arası yetkilendirmeyle erişebilirliğini kontrol altına alabilirsiniz.
  • Çalışanlarınızın yıllık izin taleplerini kayıt altında tutarak ebis üzerinden yapabilirsiniz.
  • İş emri sistemi ile , çalışanlarınıza hiyerarşik döngüde iş emirleri oluşturabilir ,takip edebilir ve sonuçlarını dökümante edebilirsiniz.
  • Akıllı teklif modülü ile tekliflerinizi dilediğiniz gibi şekillendirebilir, şekillendirdiğiniz tekliflerinizi yetkilendirdiğiniz kişilerin değişiklik yapmasına müsaade etmeden teklif oluşturma, kayıt altına alma , termin verme , olumlu , olumsuz, beklemede durumlarını görüntüleyebilir, istatistiklerini görebilirsiniz.
  • Sözleşme modülü ile olumlu tekliflerinizi , sözleşme altına alarak birbirine entegre edebilir , sözleşmelerinizi digital ortamda rahatlıkla takip edebilir bir sisteme oturtabilirsiniz.
  • Çalışanlarınızın çalışma takvimlerine işledikleri çalışmaları ile günlük iş planlarını takip edebilir, uyarı ve bildirim verebilir , gerektiğinde cezai işlem uygulayabilirsiniz.
  • Sohbet paneliyle çalışanlarınızla veya gruplar halinde sistem üzerinden yazışabilir, kayıt altına alabilirsiniz.
  • Duyurularınızı toplu şekilde çalışanlarınıza bildirilmesini sağlayabilirsiniz.
  • Birim , Departman bazlı bildirimler, yetkilendirmeler, duyurular yapabilirsiniz.
  • Şirket içi organizasyon şemanızı oluşturup , hiyerarşinize uygun yetkilendirmeler yapabilirsiniz.
  • İç ve dış iletişim yazılarınızı sistemden imzalı bir şekilde oluşturulmasını , kayıt altına alınmasını sağlayabilirsiniz.
  • Sistem içerisinde dökümantasyon sistemleri kurabilir, Çalışanların yetkilendirme usulü ile o dökümanlara ulaşmasını sağlayabilirsiniz.
  • Entegre yönetim sistemlerinizi sisteme yükleyerek çalışanların erişimine açabilirsiniz.
  • Akıllı modül ekleme özelliği ile modüller ekleyebilir, çalışanlarınıza açabilirsiniz.
  • E-Arşiv özelliği ile muhasebe kayıtlarınızı tutabilirsiniz.

E-Bis’in yüzlerce özelliğinden sadece bazılarını burada aktarabiliyoruz. Kısacası E-bis Bir şirketin tüm çalışmalarını kayıt altına alır , kayıt oluşturur , istatistik oluşturur ve bunları hiyerarşik düzende gösterir.

E-Bisi Denemeye Ne Dersiniz ?