Eğitimin Amacı:

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi,müşteri odaklı ve sürekli gelişim felsefesiyle, müşteri memnuniyeti ve karlılık sağlamak için gerekli bir araç olarak,her türlü organizasyona , küçükten büyüğe, sanayiden hizmete,kamudan özel sektöre kadar uygulanabilen bir yönetim sistemidir ve işletmelere daha geniş Pazar fırsatları , artan müşteri memnuniyeti ile artan müşteri sadakati sağlar.

Ürün veya hizmetlerinizin yüksek kalite göstergesini kanıtlamanızı ve uluslar arası platformda yer edinmenizi sağlar.

Eğitimin Kapsamı:

bu eğitim katılımcılara ISO 9001’e göre yönetim sistemlerini nasıl geliştireceklerini ve koruyacaklarını çeşitli uygulamalarla destekleyerek göstermektedir.

Eğitimin İçeriği:

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi,müşteri odaklı ve sürekli gelişim felsefesiyle, müşteri memnuniyeti ve karlılık sağlamak için gerekli bir araç olarak,her türlü organizasyona , küçükten büyüğe, sanayiden hizmete,kamudan özel sektöre kadar uygulanabilen bir yönetim sistemidir

Kimler Katılmalı:

  • Direktörler
  • İş Güvenliği Uzmanları
  • Kalite Yönetim Sistemleri Sorumlusu ve Personelleri

Eğitimin Süresi: 2 Gün