Eğitimin Amacı:
ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi,müşteri odaklı ve sürekli gelişim felsefesiyle, müşteri memnuniyeti ve karlılık sağlamak için gerekli bir araç olarak,her türlü organizasyona , küçükten büyüğe, sanayiden hizmete,kamudan özel sektöre kadar uygulanabilen bir yönetim sistemidir ve işletmelere daha geniş Pazar fırsatları , artan müşteri memnuniyeti ile artan müşteri sadakati sağlar.
Ürün veya hizmetlerinizin yüksek kalite göstergesini kanıtlamanızı ve uluslar arası platformda yer edinmenizi sağlar.
Eğitimin Kapsamı:
bu eğitim katılımcılara ISO 9001’e göre yönetim sistemlerini nasıl geliştireceklerini ve koruyacaklarını çeşitli uygulamalarla destekleyerek göstermektedir.
Eğitimin İçeriği:
ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi,müşteri odaklı ve sürekli gelişim felsefesiyle, müşteri memnuniyeti ve karlılık sağlamak için gerekli bir araç olarak,her türlü organizasyona , küçükten büyüğe, sanayiden hizmete,kamudan özel sektöre kadar uygulanabilen bir yönetim sistemidir
Kimler Katılmalı:
- Direktörler
- İş Güvenliği Uzmanları
- Kalite Yönetim Sistemleri Sorumlusu ve Personelleri
Eğitimin Süresi: 2 Gün